עסקים צריכים להיות בעלי נוכחות מקוונת חזקה כדי להצליח. זה המקום שבו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) נכנסת לתמונה. קידום אתרים הוא התרגול של אופטימיזציה של האתר שלך כדי לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERPs). אבל האם ידעת שיש סוגים שונים של SEO? קידום אתרים מקומי וקידום אתרים בינלאומי הם שני סוגים חשובים של קידום אתרים שעסקים צריכים לשקול. קידום אתרים מקומי מתמקד בדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש המקומיות, בעוד שקידום אתרים בינלאומי מתמקד בדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש מחוץ למדינה שלך. שני סוגי SEO דורשים אסטרטגיות וטכניקות שונות כדי להצליח. במאמרים אלה, נצלול לכל מה שאתה צריך לדעת על SEO מקומי ובינלאומי, כולל מדוע הם חשובים, כיצד הם שונים וטיפים לאופטימיזציה של האתר שלך לשניהם. אז, בין אם אתה בעל עסק קטן או משווק דיגיטלי, המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על איך לשפר את משחק ה-SEO שלך.